فروش بادام
خانه / بادام زمینی چینی / فروش عمده بادام زمینی چینی تازه سال ۲۰۱۹ با قیمت مناسب در تهران

فروش عمده بادام زمینی چینی تازه سال ۲۰۱۹ با قیمت مناسب در تهران

فروش عمده بادام زمینی چینی تازه در کشور ما سالهاست که جایگاه مناسبی دارد. به دلیل مصارف فراون این بادام زمینی و همچنین حجم زیاد واردات این محصول و همچنین انواع مختلف آن که شامل بادام زمینی با غلاف و بدون غلاف را در برمیگیرد. برای خرید بهتر این بادام زمینی با کیفیت و همچنین اطلاع از قیمت های روز این محصول کافیست با ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین بادام زمینی های خارجی و با کیفیت را در موتاه ترین زمان تهیه و خریداری نمایید.

فروش عمده بادام زمینی چینی
فروش عمده بادام زمینی چینی

فروش عمده بادام زمینی چینی سفید

یکی از بهترین و پر مصرف ترین بادام زمینی های موجود در بازار تهران را می توان بادام زمینی چینی نام نهاد. فروش عمده بادام زمینی چینی سفید شده می تواند در بسیاری از صنایع همچون صنایع خشکبار مورد استفاده قرار گیرد و به همین جهت خرید مناسب این بادام زمینی برای شما سود مناسبی را نیز خواهد داشت. چنانچه قصد خرید بهترین بادام زمینی های چینی را در بازار دارید کافیست با ما در تماس باشید. اما این بادام زمینی در شهرهای مختلف می توان مصارف به خصوص خود را داشته باشد. در بسیاری از صنایع به عنوان یک طعم دهنده و در بسیاری از صنایع دیگر به عنوان یک مکمل استفاده می گردد.از جمله مصارف به خصوص این بادام زمینی آن هم به صورت سفید شده در تهران تعریف شده است شامل موارد زیر می باشد.

استفاده در تولید پودر بادام زمنیی

استفاده در تولید کره بادام زمینی

استفاده در تولید روغن بادام زمینی

استفاده در تولید انواع آجیل و خشکبار بدون پوست

 

آیا انواع مختلف بادام زمینی چینی را می شناسید؟

فروش عمده بادام زمینی چینی
فروش عمده بادام زمینی چینی

بادام زمینی های وارداتی عمدوماً دارای کیفت های ضعیف تر از بادام های داخلی هستند که وارد کشور می شوند و به بازار ما برای استفاده ر صنایع دیگر اضافه می شوند. یکی از بهترین بادام زمینی های که در چند سال اخیر توانسته در میان بادام زمینی های باکیفیت داخلی همچون بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه و همچنین بادام زمینی پارس آباد را پر کند بادام زمینی چینی می باشد. بادام زمینی های چینی عموماً ۳ نوع هستند که وارد کشور می شوند و مورد استفاده زیادی بسیاری از تولید کنندگان قرار می گیردند. در بین این بادام زمینی های فروش عمده بادام زمینی چینی سفید شده همه ساله بیشتر شده و برای بسیاری از مصارف عمده در شهرهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه شما بهترین بادام زمینی های چینی را بشناسید می توانید در ادامه با این سه نوع بادام زمینی بیشتر آشنا کردید.

  • بادام زمینی باغلاف چینی
  • بادام زمینی با پوست چینی
  • بادام زمینی سفید چینی
  • بادام زمینی با پوست چینی

بادام زمینی با پوست چینی ارزان ترین بادام زمینی وارداتی کشو نیز می تواند نام بگیرد. این بادام زمینی با غلاف برای بسیاری از آجیل فروشان می تواند مناسب باشد اما به دلیل طعم ظعیف این بادام از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفته و به این جهت شاید از استقبال کمتری توسط بازاراریان قرار گرفته باشد. برای اینکه بادام زمینی با غلاف چینی ا تهیه نمایید و در مصارف مورد نظرتان به کار ببرید باید ابتدا دقت داشته باشید که حتماً این بادام از بادام زمینی های تازه  تولید شده باشد تا طعم مناسب تری را هنگام مصرف به شما بدهد.

بادام زمینی با پوست چینی

یکی دیگر از بادام زمینی های چینی که امروزه ر بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است بادام زمینی چینی باپوست است که برای استفاده در بسیاری از خشکبار ها در مناطق مختلف مورد استفاده قرار میگرید. این بادام علاوه بر مصرف در خشکبار در بسیاری از تولیدی ها برای تولید کره بادام و یا روغن بادام مورد استفاده قرار میگرید و در برخی از موارد به عنوان خمیر بادام زمینی نیز روانه بازار می گردد. از ویژگی های بادام زمینی چینی با پوست می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • داشتن قیمت بسیار مناسب
  • داشتن اندازه و سایز مناسب
  • داشتن روغن مناسب برای تولید کره و روغن
  • فراوانی مناسب برای تولید انبوه و تام فصول
  • بادام زمینی بدون سفید چینی

این بادام زمینی با ورود خود به بازار داخلی ایران توانسته در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد و هزینه تولید بسیااری از تولید کنندگان را نیز کاهش دهد. بادام زمینی های سفید شده چینی برای مصرف در صنایع مختلف همچون

  1. تولید کره بادام زمینی
  2. تولید روغن بادام زمینی
  3. تولید و بسته بندی خشکبار
  4. تولید پودر بادام زمینی
  5. تولید بادام زمینی روکش دار

این تنها برخی از مصارف عمده بادام زمینی های بدون پوست می باشد که جایگاه مناسبی را در بین تولید کنندگان ما گرفته اند. از سوی دیگر بادام زمینی های بدون پوست یا همان سفید شده چینی با بسته های مناسب و کیفیت مطلوب به دست مشتریان می رسد و سبب می شود که بادام باکیفیت را برای تولید در چرخه مصرف استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

بادام زمینی چینی سفید چه نوع بادام زمینی می باشد؟

بادام زمینی های سفید شده چینی همان بادام های مرسوم تولید شده در کشور چین می باشد که با فرایند سفید شدن در دستگاه های مخصوص پوست روی و نازک آنها نده شده و روانه بازار می گردند. امروزه در کشور ما نیز بسیاری از بادام های به در خواست مشتریان سفید شده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بادام زمینی های همچون بادام زمینی آستانه اشرفیه که برای تولید بسیاری از محصولات مورد استقبال قرار گرفته امروزه سفید شده و به دست مشتریان می رسد و به همین جهت در بسیاری از تولید کنندگان می توانند از این بادام های برای بالا بردن سطح کیفیت بادام های خود استفاده نمایند.

فروش عمده بادام زمینی چینی
فروش عمده بادام زمینی چینی

مصارف بادام زمینی های سفید شده

همانگونه که در بخش بادام زمینی های سفید شده چینی به مشتریان عزیز توضیح داده شد مصارف بادام زمینی های چینی به خصوص بادام زمینی سفید شده چینی بسیار بالا بود و به همین جهت فروش عمده بادام زمینی چینی سفید شده از سایر محصولات وارداتی نیز بیشتر مورد استقبال و توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. از جمله مصارف این محصول که برای مصرف کنندگان می توان تعریف نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده در صنایع تولید شیرینی
  • استفاده در صنایع تولید کره بادام زمینی
  • استفاده در صنایع تولید روغن کشی
  • استفاده برای مصارف خشکبار و همچنین بسته بندی
  • استفاده در تولید انواع خلال بادام زمینی
  • استفاده در تولید پودر بادام زمینی

فروش عمده بادام زمینی چینی سفید شده با قیمت مناسب

شرکت اسپارود با تولید و تهیه انواع بادام زمینی ایرانی و خارجی برای بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده این محصول توانسته بسیاری از نیاز های بازار را به بادام زمینی های داخلی و خارجی با قیمت های مناسب برطرف سازد. چنانچه شما قصد خرید بهترین بادام زمنیی های باکیفیت ایرانی و خارجی و به خصوص بادام زمینی چینی سفید شده را دارید کافیست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا از مشاره های رایگان و همچنین لیست خرید و محصولات ما به خوبی مطلع شده و بهترین بادام زمینی های موجود در بازار ار به راحتی تهیه نمایید.

به یاد داشته باشید به جزء بادام زمینی چینی بدون پوست بادام زمینی هایی که دارای کیفیت و قیمت های خوبی هستند و برای محصولات مختلف مناسب می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بادام زمینی های بدون پوست با ما در تماس باشید.

همچنین برا اطلاع از قیمت های روز انواع بادام زمینی های ایرانی و خارجی که در بازار موجود می باشند و همچنین مصارف آنها برای صنایع مختلف می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا علاوه بر داشتن قیمت های روز محصولات موجود در بازار از خرید مناسب این محصولات نیز لذت ببرید.

بسته بندی های بادام زمینی چینی

بادام زمینی های چینی با بسته بندی های متنوع و مختلفی روانه بازار ایران می شوند. از جمله بسته بندی  بادام زمینی خارجی و به خصوص بادام زمینی چینی می توان به بسته های وکیوم شده بادام زمینی چینی سفید شده اشاره نمود که برای بهتر نگه داشتن طعم و مزه این محصول صورت گرفته و به همین ترتیب کیفیت محصولات را نیز بالا برده است. سایر بادام زمینی های چینی دارای بسته های متفاوتی هستند و عموماً در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به صورت گونی شده در بازار خرید و فروش میرسند. یکی از بسته های متفاوت بادام زمینی چینی با مارک بادام زمینی سودانی است که از کشور چینی و واسطه روانه بازار ما می شود. این بادام زمینی برای مصرف آجیل و خشکبار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به دلیل داشته ظاهر و طعم مناسب بادام زمینی مشتریان بسیار نیز دارد.

بسته بندی های بادام زمینی چینی
بسته بندی های بادام زمینی چینی

چگونه جایگزین مناسبی بریا بادام زمینی چینی پیدا کنیم؟

در مطلبی که نشر داده شده گفته شده که برای تولید بسیاری از محصولات همچون کره بادام زمینی و یا خلال بادام زمینی تولید کنندگان بیشتر دوست دارند از بادام زمینی های با کیفیت بالاتر استفاده نمایند تا بادام زمنیی های قیمت پایین و همین موضوع سبب شده تا در سال های اخیر از جایگزین مناسبی برای این بادام نیز در بازار صحبت های شود و به خصوص اینکه امروز بسیاری از بادام زمینی های باکیفیت ایرانی نیز با سفید شده توانسته اند ابتدا رضایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان را جلب نمایند و همچنین جایگزین مناسبی برای بادام زمینی های چینی سفید شده موجود در بازار باشند. از انواع بادام زمینی های سفید شده ایرانی که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. بادام زمینی سفید شده آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی سفید شده پارس آباد
  3. بادام زمینی سفید شده مینو دشت

علاوه بر این سه نوع از بادام زمینی های گران قیمت نسبت به بادام های چینی یک نوع ضایعات بادام زمینی نیز در شمال کشور تولید می شود که می تواند بسیار برای مصرف کنندگان این محصول کار بردی بوده و در بسیاری از صنایع باعث کاهش بهای تمام شده محصو نیز گردد. برای اطلاع بیشتر در مورد این محصول می توانید با ما در تماس باشید.

خرید آنلاین بهترین بادام زمینی های ایرانی و خارجی

بسته بندی های بادام زمینی چینی
بسته بندی های بادام زمینی چینی

همانطور که گفته ایم شرکت اسپارود با تولید و توزیع انواع بادام زمینی های داخلی و خارجی م تواند راه مناسبی برای تامین نیاز شما در تهیه و خرید بادام زمینی باید. برای اینکه مشتریان ما با کیفیت مناسب تری خرید نمایند و از خرید خود اطمینان داشته باشند شرکت اسپارود با فروش آنلاین محصولات خود ضمینه فعالیت خود را در داخل کشور گسترش داده و برای همکاری با بسیاری از تولید کنندگان بزرگ آماگی کامل را نیز دارا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بادام زمینی های خارجی و همچنین اطلاع بیشتر در مورد نحوه همکاری با ما کافیست با مشاورین ما در تماس باشید و بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور را در کوتاه ترین زمان خریداری نمایید. با ما قدرت خرید خود را افزایش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی چینی ارزان

با کاهش میزان موجودی بادام های باکیفیت داخلی کم کم بادام زمینی های خارجی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *