فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / فروش بذر بادام زمینی گلی آستانه با قیمت بسیار مناسب

فروش بذر بادام زمینی گلی آستانه با قیمت بسیار مناسب

فروش بذر بادام زمینی گلی آستانه اشرفیه با قیمت بسیار مناسب و البته کیفیت تضمین شده هم اکنون در سایت ما امکان پذیر می باشد. چنانچه شما قصد کشت بادام زمینی را به صورت انبوه دارید و از نحوه کشت و همچنین تهیه بذر بادام اطلاعی ندارید کافیست با ما در ارتباط باشید.

فروش بذر بادام زمینی گلی

بذر بادام زمینی گلی

یکی از رقم های بادام زمینی که امروزه در بسیاری از نقاط کشور کشت می‌شود رقم گلی می باشد. من در کشور ما چهار رقم بذر بادام زمینی موجود است که با نام های زیر عرضه می گردند:

  1. بذر بادام زمینی گلی
  2. بذر بادام پارس آباد
  3. بذر بادام زمینی مینو دشت
  4. بذر بادام زمینی ترکی

در بین رقم ها یکی از بهترین برج های موجود در کشور بذر بادام گلی یا همان بذر بادام آستانه اشرفیه میباشد. در ابتدا تولید بذر بادام آستانه توسط جهاد کشاورزی صورت گرفته و سپس در اختیار کشاورزان این منطقه قرار گرفته است. این رقم از ارقام وارداتی بوده که بعد از بومی سازی در استانهای شمالی کشت و روانه بازار گردیده است.

قیمت انواع بذر های بادام زمینی

عوماً ارقام بادام زمینی در اواخر سال مورد توجه قرار می گیرد. این موضوع به دلیل او موقع کشت بادام زمینی است که در ابتدای هر سال و در فصل بهار صورت می‌گیرد. به دلیل کوتاه بودن مدت زمان تهیه بذر بادام زمینی و البته روبه پایان بودن انواع بادام زمینی ها در این فصل قیمت بذر بادام زمینی افزایش چشمگیری را شامل می شوند. چنانچه شما قصد خرید اطلاع از قیمتهای روزانواع  بادام زمینی ها بذر های آنها را دارید کافیست با مشاورین ما به صورت مستقیم در تماس باشید.

فروش بذر بادام زمینی گلی

ویژگی های بذر بادام زمینی گلی

در معرفی بهترین بذر بادام زمینی گلی می توان به ویژگی های منحصر به فرد این وزنه با کیفیت اشاره نمود:

  • مقاوم بودن در مقابل آفات
  • میزان بهره برداری بسیار مناسب
  • کیفیت بالای بذر بادام زمینی
  • بسیار عالی بادام زمینی تولید شده
  • قیمت خرید مناسب بادام زمینی تولید شده
  • مناسب بودن بذر بادام زمینی برای کشت در انواع اقلیم های کشور
  • قیمت بسیار مناسب بذر بادام زمینی
  • اندازه بسیار مناسب بادام زمینی
  • داشتن روغن کافی بادام زمینی

فروش بذر بادام زمینی گلی

همانگونه که مشاهده می کنید یکی از بهترین بذر های موجود در کشور به شما معرفی شده است. شما کافی است با تهیه این بذر با کیفیت نیمی از راه تولید یک بادام زمینی درجه یک را طی نمایید.

فروش بذر بادام زمینی گلی آستانه اشرفیه

ما در اینجا با فروش بذر بادام زمینی گلی آستانه در صدد هستیم نیاز بسیاری از کشاورزان عزیز در نقاط دیگر از کشورمان را برطرف سازیم. چنانچه شما قصد تولید و کشت بادام زمینی را به صورت انبوه و یا به صورت آزمایشی در مناطق مختلف کشور را دارید و شاید اطلاعات لازم را برای کشت این محصول نداشته باشید کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان اطلاعات مورد نیاز برای کشت این محصول را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بذر بادام زمینی گلی

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک برای کشت در مرکز کشور

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه با قیمت بسیار مناسب و همچنین مشاوره رایگان برای کشت بهتر این محصول در مناطق مختلف کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *