فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / خرید بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

خرید بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

یکی از بهترین بذر های بادام زمینی تولید شده در کشور وجود دارد بذر بادام آستانه می باشد. چنانچه شما قصد خرید بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه را با قیمت های بسیار مناسب داردی کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا از قیمت ها و همچنین کیفیت های مختلف خریداری نمایید.

انواع بذر های بادام زمینی کدام هستند؟

خرید بذر بادام زمینی آستانه
خرید بذر بادام زمینی آستانه

در کشور ما بذر های مختلفی وجود دارند که در مناطق مختلف کشت شده و روانه بازار می گردند. در کشور ما عموماً دو نوع بذر وجود دارد یک نوع داخلی و نوع خارجی (وارداتی) بذر بادام که چند سالی است در کشور ما کشت آن افزایش پیدا نموده است. برای اینکه گومه های مختلف این دو نوع بذر را بیشتر بشناسید به برخی از آنها اشاره می نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره های مناسب می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. ۰۹۱۱۶۱۴۱۱۴۲

 

بذر بادام زمینی داخلی

  1. بذر بادام زمینی پارس آباد
  2. بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه
  3. بذر بادام زمینی مینو دشت

بذر بادام زمینی خارجی

  1. بذر بادام زمینی ترکیه
  2. بذر بادام زمینی هندی
  3. بذر بادام زمینی چینی
  4.  بذر بادام سودانی
  5. بذر بادام زمینی آمریکایی

چرا بذر ایرانی کشت نماییم؟

خرید بذر بادام زمینی آستانه
خرید بذر بادام زمینی آستانه

شاید شما هم به این موضوع علاقه مند باشید که بذر های خارجی را در کشور کشت نمایید و از کیفیت آنها استفاده کنید اما این موضوع برای ما ثابت شده است که بذر های ایرانی بسیار کشفیت و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به بذرهای بی کیفیت خارجی دارند و از آنها می توان بیشتر و بهتر در سراسر کشور استفاده نمود. تفاوت های بسیاری بین بذر های ایرانی و خارجی وجود دارد و میتوان آنها را بر شمرد اما مهمترین علت شاید سازگاری مناسب این بذر با زمین های کشاورزی داخل کشور می باشد.

تفاوت بذر های ایرانی و خارجی در چیست؟

از تفاوت های عمده بذر های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی میتوان به موارد زیر اشاره نمود اما به خاطر داشته باشید که در بین نوع های داخلی نیز تفاوت های وجود دارد. اما این تفاوت ها به شکل بسیار بارز و گسترده در تمام بذر های ایرانی دیده می شوند.

  1. اندازه و سایز مناسب بادام زمنیی
  2. طعم بسیار عالی بادام زمینی کشت شده
  3. تولید مناسب بادام در هکتار
  4. فروش آسان تر و راحت تر بادام
  5. قیمت های فروش بالاتر نسبت به نمونه های خارجی
  6. مناسب برای کست در مناطق مختلف آب و هوایی

آیا بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه بهترین بذر ایرانی است؟

خرید بذر بادام زمینی آستانه

طبق سال های متوالی که از کشت این بادام زمینی در سراسر کشور انجام شده می توان این ادعا را نمود که بهترین بذر بادام زمینی ایرانی که مناسب برای کشت در تمام کشور می باشد بذر بادام زمینی آستانه  می باشد. این بذر دارای تمام ویژگی هایی یک بذر درجه یک و با کیفیت می باشد که شما می توانید با خیال آسوده تر این بذر را خریداری نموده و از کشت آن نیز سود اوری بیشتر نمایید. بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه در بازار بسیار رویت می شود اما نمیتوان همه آنها را به عنوان بذر بادام زمینی تهیه نمود اما برای خرید یک بذر بادام زمینی اصل آستانه حتماً با ما در ارتباط باشید.

خرید بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

چنانچه قصد خرید بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه را با قیمت های مناسب دارید کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین بذر های ایرانی را با قیمت های مناسب و همچنین در وزن های مختلف و همچنین کیفیت های مختلف از ما تهیه نمایید. برای اینکه خرید بذر بادام زمینی آستانه را بهتر بشناسید کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین راه روش خرید آن را به شما نشان دهیم. شما از هم اکنون می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و برای کشت بادام زمینی سال زراعی تان با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بذر بادام زمینی گلی

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک برای کشت در مرکز کشور

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه با قیمت بسیار مناسب و همچنین مشاوره رایگان برای کشت بهتر این محصول در مناطق مختلف کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *