فروش بادام
خانه / بادام زمینی خام / خرید بادام زمینی ترکیه خام به صورت عمده در تهران

خرید بادام زمینی ترکیه خام به صورت عمده در تهران

خرید بادام زمینی ترکیه در کشور ما از سال های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است. برای اینکه بتوانید خرید مناسبی از بادام باکیفیت ترکی داشته باشید میتوانید ابتدا با مشاورین ما در ارتباط باشید تا از کیفیت و همچنین سایز های بادام های ترکیه مطلع و سپس با قیمت های روز این بادام ها بیشتر آشنا گردید.

بادام زمینی ترکیه به صورت عمده

خرید بادام زمینی ترکیه
خرید بادام زمینی ترکیه

در سال های اخیر با ورود بذر بادام زمینی ترکی و کشت آن در برخی از مناطق بازار ما با نوع جدیدی از بادام زمینی آشنا شده که ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از بارز ترین ویژگی های این بادام سایز بسیار درشت و بزرگ آن می باشد که به همین جهت مشتریان بسیاری را نیز به خود جلب نموده است. به دلیل تولید مناسب این بادام در مقیاس هکتار این بادام دارای قیمت فروش مناسبی نیز می باشد که چنانچه قصد دریافت قیمت روز این محصول را دارید کافیست با ما در تماس باشید.

ویژگی های بادام زمینی ترکی

از ویژگی های بادام زمینی های ترکیه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • داشتن سایز بسیار مناسب
  • داشتن طعم مطلوب
  • داشتن قیمت مناسب
  • فراوانی کافی در بازار
بادام زمینی ترکیه دارای ظاهر مناسبی می باشد اما از لحاظ طعم و مزه به اندازه بادام های ایرانی کیفیت ندارد. در هنگام خرید حتماً با یک مشاوره مشورت نمایید.

فروش بادام زمینی ترکیه در تهران

یکی از بیشترین مصارف بادام های ترکی در تهران می باشد. به دلیل داشتن ظاهر مناسب بادام ترکی در تهران فروش این محصول به مراتب از سایر شهر ها بیشتر و گسترده تر می باشد. چنانچه شما تا به حال این محصول باکیفیت را در شهر تهران امتحان و آزمایش نکرده اید می توانید با ما در ارتباط باشید و با تهیه این محصول از بازار خوب آن در تهران بهره مند گردید. بادام زمینی ترکی در تهران به صورت آجیلی و همچنین در بسیاری از صنایع نیز کاربرد دارد و از این رو تهیه آن به صورت با غلاف، پوست کنده و برشته بسیار کاربرد داشته است. با ما در ارتباط باشید.

خرید بادام زمینی ترکیه
خرید بادام زمینی ترکیه

خرید بادام زمینی ترکیه

همانگونه که در بالا به آن اشاره شده است از ویژگی های خرید بادام زمینی ترکیه داشتن حاشیه سود مناسب است اما این تنها ویژگی این محصول نیست.

  1. داشتن حاشیه سود مناسب
  2. مشتری پسندی بالا بادام ترکیه
  3. خریداران بیشتر بادام ترکیه
  4. قیمت های متاسب بادام ترکی
خرید انواع بادام داخلی و خارجی

با این ویژگی ها هر فروشنده بادام زمینی ترقیب خواهد شد که یکبار از این بادام استفاده و آن را برای فروش به بازار آماده سازی نماید. چنانچه قصد این کار را دارید کافیست با ما در تماس باشید تا با مشاوره های مربوط شما را در امر تجاری سازی بادام زمینی بیشتر آشنا سازیم. با ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی صادراتی

فروش بادام زمینی صادراتی خام بسته بندی های فوق العاده

فروش بادام زمینی صادراتی در بسته بندی های متنوع و با کیفیت های عالی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *