فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

بادام زمینی آستانه یکی از بهترین بادام های تولید شده در کشور ما میباشد. این بادام زمینی با دارا بودن طعم بسیار مطبوع و عالی و همچنین قیمت های بسیار مناسب نسبت به کیفیت آن بسیار مورد پسند مشتریان خارجی برای تامین بادام های مناسب قرار میگیرد. بادام زمینی آستانه اشرفیه را میتوان یک بادام صادراتی اعلا نام نهاد که قیمت آن نیز بسیار برای مشتریان به صرفه میباشد.

 

خرید یک بادام زمینی مناسب میتواند بسیار به مصرف کنندگان عمده این محصول کمک نمایید زیرا بادام زمینی های بی کیفیت هم از لحاظ طعم و همچنین قیمت برای تولید کنندگان به صرفه نمیباشند. یکی از بادام زمینی هایی که در سال های اخیر برای صادرات بیش از اندازه معرفی میشود بادام زمینی آستانه میباشد. این بادام دارای ظاهر بسیار مناسب و همچنین کیفیت طعم عالی بوده و از این رو در منطقه ای که بادام زمینی های آن بسیار بی کیفیت تر از نمونه ایرانی میباشند میتواند بسیار برای کشور ما حائظ اهمیبت باشد. در سالهای اخیر تولید کنندگان مختلف برای مصارف بالای خود از این بادام بسیار باکیفیت اتفاده مینمایند. بادام زمینی آستانه اشرفیه علاوه بر خاصیت های بالا دارای قیمت بسیار مناسب و همچنین رقابتی بوده و در بعضی از زمان ها میتوان این بادام زمینی ها را با قیمت های بسیار خوب در مقادیر زیاد خریداری نمود.

Image result for ‫بادام زمینی آستانه‬‎خرید بادام زمینی های داخلی به مقادیر بالا کار بسیار سختی میباشد زیرا باید قبل از استفاده از بادام ها این بادام زمینی ها مورد پاکسازی قرار بگیرند و در شرایط که به بادام آسیب نرسد آنها را برای مصرف جداسازی نمایند. در آستانه اشرفیه عموم کوره داران و کارخانه جات به صورت سنتی به این کار مشغول میباشند و میتوانند این بادام ها را به صورت دستی تهیه و روانه بازار نمایند از این جهت تهیه حجم بالایی از بادام زمینی های آستانه در مدت زمان کوتاه میتواند کار بسیار سختی باشد. ما در اینجا با به کارگیری دستگاه های پیشرفته تر میتوانیم نیاز مشتریان مان را در تمام طول سال و به مقدارهای بالا برطرف سازیم و با عرضه مستقیم بادام زمینی های آستانه با درجه بندی های مختلف سعی بر برطرف تنمودن نیاز داخلی و همچنین صادراتی بادام زمینی در کشور داریم.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات لازم در مورد کیفیت انواع بادام زمینی های داخلی و همچنین قیمت های روز این محصول به آسانی با مشاورین ما در ارتباط باشید و بعد از کسب اطلاعات لازم خود با تماس مستقیم با کارشناسان فروش میزان بار درخواستی خود را سفارش و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

پخش عمده بادام زمینی آستانه با قیمت های متنوع

برای خرید بهتر و مناسب تر بادام زمینی آستانه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین کیفیت بادام زمینی های مناسب خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *