فروش بادام
خانه / بادام زمینی بو داده / تولید بادام زمینی بو داده شمال به صورت عمده

تولید بادام زمینی بو داده شمال به صورت عمده

تولید بادام زمینی بو داده در شمال کشور بسیار رونق داشته است. حتماْ شما هم برای تهیه یک بادام زمینی با کیفیت با قیمت مناسب برای خرید این محصول به شمال کشور سری بزنید اما می توانید از این طریق با انواع بادام زمینی های بوداده تولید شده در شمال کشور بیشتر آشنا شوید و قیمت روز آنها را نیز داشته باشید.

بادام زمینی درجه یک شمال

تولید بادام زمینی بو داده

در شمال کشور و در بیشتر شهرستان های شمالی امروزه تولید بادام زمینی بسیار رونق داشته است. به دلیل داشتن کیفیت آب و هوای مناسب این منطقه شمال کشور به قطب تولید بادام زمینی تبدیل شده است. اما آیا در مناطق دیگر نیز تولید بادام زمینی صورت میگیرد؟ با توجه به وجود تولید کنندگن بزرگ آجیل و خشکبار در کشور ما تولید این محصول منحصر به منطقه شمال نمی باشد و در سراسر کشور می توان بادام زمینی را تهیه و خریداری نمود. اما بادام زمینی های تولید شده در مناطق مختلف کیفیت های بسیار متفاوتی دارند.

 

تولید بادام زمینی بو داده در کشور

 

در بسیاری از استان ها با تولید انواع بادام زمینی های برشته و عرضه آنها به سراسر کشور سهم بسیاری در تامین آجیل و خشکبار کشور داشته اند. در این استان ها با تامین بادام زمینی های ایرانی و خارجی و فراوری آن ها به صورت عمده توانسته اند مشتریان را با انواع مختلف بادام زمینی آشنا سازند. در این استان ها گاهاْ با تولید بادام زمینی برشته خارجی و بی کیفیت توسط بعضی از آجیل فروشی ها مشتریان را به خرید بادام زمینی بد بین نموده و مشتریان را از طعم بسیار مناسب بادام زمینی ایرانی دور مینمایند. اما استان های تولید کننده بادام زمینی در کشور کدام اند؟

مناطق مختلف و عمده تولید کنندگان بادام زمینی در کشور شامل موارد زیر می گردند:

استان گیلان

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان شرقی

استان کردستان

استان اصفهان

استان تهران

تولید بادام زمینی به صورت عمده

تولید بادام زمینی بو داده
تولید بادام زمینی بو داده

در این شرکت ما با تولید انواع بادام زمیینی های بو داده به صورت عمده می توانیم نیاز بسیاری از فروشندگان و عرضه کنندگان آجیل و خشکبار در کشور را به بادام زمینی های با کیفیت برطرف سازیم. از این رو مشتریان گرامی با مراجعه به سایت ما می توانند انواع مختلف بادام زمینی ها را مشاهده و همچنین ارتباط مسقیم با کارشناسان فروش ما از کیفیت و همچنین قیمت های روز انواع بادام زمینی برشته آشنا و بادام زمینی مورد نظر خود را به صورت خام یا برشته در بسته بندی های مختلف تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی بو داده درجه یک

خرید بادام زمینی بو داده درجه یک پارس آباد در ۳ شکل متفاوت

خرید بادام زمینی بو داده پارس آباد امروزه برای بسیاری از مشتریان می تواند یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *