فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / تهیه بادام زمینی بو داده اعلا در آستانه اشرفیه

تهیه بادام زمینی بو داده اعلا در آستانه اشرفیه

تهیه بادام زمینی بو داده که درجه کیفی بسیار مناسبی داشته باشد می توند بسیاری از مشتریان عمده بادام زمینی را برطرف سازد. اگر می خواهید یک بادام زمینی باکیفیت و تازه برشته را تهیه نمایید می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و علاوه بر دریافت قیمت روز بادام ها از کیفیت این بادام ها نیز به آسانی مطلع شوید.

انواع بادام زمینی بو داده

تهیه بادام زمینی بو داده
تهیه بادام زمینی بو داده

شهرستان آستانه اشرفیه انواع مختلفی از بادام زمینی های بو داده همه ساله روانه بازار می گردند. این بادام ها از لحاظ کیفیت و درجه بندی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند اما نکته ای که هم اکنون می خواهیم به آن اشاره کنیم انواع مختلف بادام زمینی های بوداده موجود در این شهرستان می‌باشد. به طور کل بادام زمینی های بو داده آستانه اشرفیه به چند دسته تقسیم می گردند:

  1. بادام زمینی درشت بو داده
  2. بادام زمینی ریز بو داده
  3. بادام زمینی متوسط بو داده
  4. بادام زمینی بدون پوست بو داده
  5. بادام زمینی با غلاف بوداده

آیا این بادام ها از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت می باشند؟

به دلیل حجم زیاد بادام زمینی های مختلف در شهرستان آستانه اشرفیه شاید در هر گونه از بادام زمینی های بو داده موارد بسیاری تولید و روانه بازار گردند. از این رو می‌توان کیفیت هرکدام از بادام های برشته در این شهرستان را بسیار متفاوت قلمداد نمود.  حدود ۸۰ درصد بادام زمینی تولیدی در کشور در این شهرستان فرآوری و روانه بازار می گردد. و همچنین بادام زمینی های بسیاری که از خارج از کشور وارد این شهرستان می شوند می تواند تهیه بادام زمینی درجه یک را بسیار دشوار تر نماید. از نمونه های بسیار مختلف بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. بادام زمینی پارس آباد
  2.  بادام زمینی مینودشت
  3.  بادام زمینی جنوب
  4.  بادام زمینی خلخال
  5.  بادام زمینی عراقی
  6. بادام زمینی چینی
  7.  بادام زمینی هندی
تهیه بادام زمینی بو داده
تهیه بادام زمینی بو داده
به یاد داشته باشید امروزه بسیاری از بادام های بی کیفیت خارجی در این شهرستان نیز به فروش می رسند. لذا در تهیه بادام تان بسیار دقت نمایید.

تهیه بادام زمینی بو داده در آستانه اشرفیه

برای اینکه بتوانیم یک بادام زمینی با کیفیت و درجه یک را تهیه و خریداری نمایید باید از تنوع بادام زمینی ها در شمال کشور مطلع باشید. اما برای این کار ما به صورت مشاوره و همچنین عرضه مستقیم انواع بادام زمینی های با کیفیت تولید شده در آستانه اشرفیه نیاز مشتریان را تهیه بادام زمینی های با کیفیت برطرف سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بادام زمینی بو داده می توانید با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

پخش عمده بادام زمینی آستانه با قیمت های متنوع

برای خرید بهتر و مناسب تر بادام زمینی آستانه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین کیفیت بادام زمینی های مناسب خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *