فروش بادام
خانه / بادام زمینی بدون پوست / بادام زمینی سفید شده ایرانی با کیفیت مناسب و قیمت عالی

بادام زمینی سفید شده ایرانی با کیفیت مناسب و قیمت عالی

بادام زمینی سفید شده ایرانی با کیفیت یکی از محصولات تولید داخل کشور ماست که می تواند بسیار برای مشتریان تولید کره بادام زمینی مناسب و ضروری باشد. این بادام زمینی ها از بهترین و مناسب ترین بادام زمینی های کشت شده در کشور تولید میشوند که سبب رشد هر چه بیشتر صنعت کشاورز و همچنین جلوگیری از بادام زمینی های خارجی میگردد.

فروش بادام زمینی کره گیری با قیمت مناسب

شاید برای تولید کنندگان کره بادام زمینی یکی از دغدغه های اصلی این باشد که چه نوع بادام زمینی برای تولید یک کره بادام زمینی مناسب باید خریداری کنند و دلیل ای کار چیست.

بادام زمینی برشته مخصوص آجیل و خشکبار ایرانی

ما در اینجا به شما دلایل خرید یک بادام زمینی ایرانی باکیفیت را برای تولید هرچه بیشتر کره بادام زمینی مناسب بیان می نماییم تا شما به راحتی یک کره بادام زمینی باکیفیت تولید نموده و به چرخه اقتصاد نیز کمک نمایید. در این خصوص باید چند نکته را بیان کنیم اما قبل از معرفی و چرایی خرید بادام زمینی سفید شده ایرانی به شما بگوییم می خواهیم دلیل اصلی نخریدن بادام زمینی های خارجی را بیان نماییم.

بادام زمینی مخصوص کره گیری

به گزارش تجارت‌نیوز، با اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بارها اعلام کرده‌اند که واردات انواع میوه و محصولات باغی به جز ۴ قلم گرمسیری آناناس، انبه، موز و نارگیل ممنوع است اما سالهاست شاهد عرضه انواع اقلام آجیل و خشکبار وارداتی هستیم و به تازگی سر و کله میوه‌های خشک وارداتی با قیمت‌های گزاف در مغازه‌ها پیدا شده است. این امر نگرانی‌هایی برای تولیدکنندگان داخلی بوجود آورده است چرا که با وجود شرایط اقلیمی و پتانسیل بالای کشور در تولید محصولات باغی، نیازی به واردات نداریم.

سایت تجارت نیوز

همانطور که مشاهده میکنید واردات انواع بادام خشکبار خارجی به داخل کشور ممنوع بوده و تمامی بادام زمینی های خارجی موجود در بازار قاچاق محسوب میشود.

اما دلایل خرید بادام زمینی سفید شده ایرانی

  • داشتن کیفیت بسیار بالاتر از بادام های خارجی
  • تولید انبوه در داخل کشور و دسترسی و سهولت تولید آن در کشور
  • قیمت های رقابتی نسبت به نمونه های خارجی
  • داشتن طعن و عطر بسیار متفاوت تر به بادام های خارجی موجود در بازار
  • تازه بودن بادام زمینی ها نسبت به بادام های خارجی

به یادا داشته باشیم تمامی بادام زمینی های خارجی همگی به مدت بسیار زیادی در داخل سرد خانه ها ایتدا نگهداری و بعد روانه بازار نیگردند و به همین جهت طعم و عطر تازگی بادام های ایرانی را ندارند.

http://ipeanut.ir/

۲.
قیمت انواع بادام زمینی سفید شده ایرانی تازه

شاید بتوان به راحتی یک قیمت برای بادام زمینی های مخصوص کره گیری یا همان بادام زمینی های سفید شده ایرانی بیان نمود اما نکته اینجاست که بهترین راه برای گرفتن قیمت های به روز انواع بادام زمینی ها تماس مستقیم با کارشناسان ما می باشد که در این صورت شما از تغییرات قیمتی بازار نیز به راحتی و به سرعت مطلع خواهید شد. با توجه به اینکه با افزایش های قیمت دلار بسیاری از کالاهای خارجی همچون آجیل و خشکبار دچار بسیاری از نوسانات ارزی میشوند میتوان با جایگزین کردن بادام زمینی هایر درجه یک ایرانی به تولید مناسب با قیمت بسیار مناسب دست پیدا کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

تهیه بادام زمینی خارجی مرغوب بدون پوست

بادام زمینی های خارجی بنا به کیفیت و همچنین میزان مصرفی آنها در کشور ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *