فروش بادام
خانه / کره بادام زمینی / صادرات کره بادام زمینی ایرانی به ۴ کشور همسایه ایران

صادرات کره بادام زمینی ایرانی به ۴ کشور همسایه ایران

صادرات کره بادام زمینی
صادرات کره بادام زمینی

یکی از محصولات ایرانی که ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات دارد کره بادام زمینی می باشد. صادرات کره بادام زمینی ایرانی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی بادام زمینی سبب سود آوری مناسبی برای کشور نیز می باشد. تولید کره بادام زمینی با کیفیت از بادام زمینی های درجه یک ایرانی می تواند نیاز بسیاری از کشور های همسایه را به خرید کره بادام زمینی مرغوب برطرف سازد.

خواص کره بادام زمینی ایرانی

کره بادام زمینی ایرانی را می توان یکی از کره های محبوب و باکیفیت بر شمرد و به همین جهت میزان رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است. کره بادام زمینی خواص بسیاری دارد که می توان از مهمترین آنها به جلوگیری از چاقی اشاره نمود که درمان بسیاری از مشکلات جوامع امروز نیز می باشد. بهترین کره های بادام زمینی در کشور در شرکت های بسیار معروف تولید می گردند که عموماً با قیمت های زیادی مورد خرید و فروش میرسند. اما اگر بخواهیم از خواص کره های بادام زمینی برای شما بازگو نماییم می توانیم به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ایجاد احساس سیری
  2. کاهش خطر ابتلا به سرطان
  3. تقویت انرژی
  4. کاهش وزن
  5. حفظ سلامت ماهیچه ها
  6. افزایش بهره هوشی
  7. دشمن سنگ کیسه صفرا

 

خرید بهترین کره بادام زمینی ایرانی

برای خرید بهترین کره های بادام زمینی ایرانی شما می توانید اسم ها و طعم های مختلفی را در بازار خریداری نمایید. اما بهترین کره های بادام زمینی را می توانید از طریق کارشناسان ما بیشتر بشناسید و خرید مناسب این کره با کیفیت را تجربه نمایید. برای خرید بهترین کره های بادام زمینی باید بدانید که مواد اولیه تولید کره بادام زمینی را بشناسید تا بتوانید یک کره بادام باکیفیت را تهیه نمایید. بهترین کره های بادام زمینی ایرانی تشکیل شده اند از بهترین بادام زمینی های تولید داخل و همچنینی اضافه نمودن عسل طبیعی برای طعم دار نمودن این کره باکیفیت. در بازار هستند کره های بادام زمینی که از مواد پایین تر همچون بادام زمینی های خارجی و همچنین شکر و بسیاری از افزودنی ها تولید می شوند و در بازار با قیمت های بسیار متفاوت به فروش میرسند.

به یاد داشته باشید تا خرید مناسبی از کره های بادام زمینی باید داشته باشید باید یک شرکت باکیفیت در تولید کره را بشناسید و از تولید کره آن اطمینان داشته باشید. می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین کره های بادام زمینی را بیشتر بشناسید.

انواع کره های بادام زمینی تولید در ایران

صادرات کره بادام زمینی
صادرات کره بادام زمینی

طعم های مختلفی در تولید کره های بادام زمینی ایرانی نقش دارند اما معروف ترین طعم های کره بادام زمینی عموماً دو طعم ساده و شکلاتی می باشد که طرفداران بسیاری زیادی در داخل کشور به خود جلب نموده است. در هر صورت شرکت های مختلف در تولید انواع کره های بادام زمینی سعی بر تنوع در تولیدات خود دارند و به همین جهت سبب شده که در بازار شما انواع مختلفی از کره های بادام زمینی را با طعم ها و همچنین سایز های متفاوت مشاهده می نمایید. برای اینکه بتوانید بهترین نوع کره بادام زمینی را خریداری نمایید باید حتماً قبلاً از ذائقه مشتریان خود آشنا باشید تا بتوانید کره های مناسبی را برای آنها معرفی نمایید.

انواع کره های بادام زمینی از نظرسایز

برای اینکه از نظر سایز بتوانید کره های مناسبی تهیه و خریداری نمایید باید بدانید مصرف شما در مورد انواع کره بادام زمینی تا چه میزان می باشد. به طور مثال تولید کره های بادام زمینی در سایز های بسیار کوچک شروع می شود و در سایز های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بنا به مصرف شما می توانید کره های بادام زمینی را با کیفیت و بسته بندی های متفاوت خریداری نمایید. انواع بسته های کره بادام زمینی شامل موارد زیر می شود.

  • کره بادام زمینی ۱۳۰ گرمی
  • کره بادام زمینی ۲۵۰ گرمی
  • کره بادام زمینی ۵۰۰ گرمی
  • کره بادام زمینی ۱۰۰۰ گرمی
  • کره بادام زمینی ۱۳۰۰ گرمی

آیا کره های بادام زمینی ایرانی استاندارد می باشند؟

همانطور که در بالا گفته شده در کشور ما انواع مختلفی از کره های بادام زمینی تولید می شوند که بخش کوچکی از آنها در کارخانه جات معروف و با رعایت بهداشت صورت می گیرد. این در حالی است که بسیاری از کره های بادام زمینی در صنایع های خانگی تولید می شوند و باکیفیت های متفاوت در بازار به قروش می رسند. برای اینکه شما بتوانید بهترین کره های بادام زمینی را با قیمت های مناسب و البته با علایم استاندارد و همچنین سیب سلامت خریداری نمایید باید از شرکت های بزرگ تولید کننده کره بادام زمینی مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع این شرکت ها و همچنین قیمت های روز این محصول کافیست با ما در تماس باشید.

صادرات کره بادام زمینی
صادرات کره بادام زمینی

فروش و صادرات کره بادام زمینی ایرانی به کشور های مختلف

امروزه با تولید به رو انواع کره های بادام زمینی زمینه های صادرات این محصول به کشور های همسایه فراهم هست و مشتریان می توانند به راحتی این محصول را برای فرایند های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند. کشور های مختلفی می توانند مقصد صادرات کره های بادام زمینی باشند و در ادامه به آنها اشراه می نماییم. کشور های مقصد صادرات کره بادام زمینی می توان به کشور های زیر تقسیم نمود و یا این کشور ها را مقصد خوبی برای صادرات کره های بادام زمینی دانست.

  1. ترکیه
  2. عراق
  3. روسیه
  4. آذربایجان
  5. گرجستان
  6. قزاقستان
  7. ارمنستان

صادرات کره بادام زمینی به چهار کشور بیشتر رونق دارد و این چهار کشور را می تواید از طریق کارشناسان ما بیشتر بشناسید.

برای خرید بهتر کره های بادام زمینی صادراتی می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین کره های باکیفیت تولید شده در شمال کشور را با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

تولید کره بادام زمینی

تولید کره بادام زمینی درجه یک در بسته بندی های مختلف

یکی از محصولات جانبی بادام زمینی کره بادام زمینی می باشد. تولید کره بادام زمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *