فروش بادام
خانه / بادام زمینی آستانه / خرید بادام زمینی تازه آستانه با قیمت مناسب

خرید بادام زمینی تازه آستانه با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید بادام زمینی تازه میباشید همین حالا موقعیت مناسبی برای این کار است زیرا در شمال کشور موقع فروش انواع بادام زمینی تولید شده در آستانه اشرفیه است و قیمت های عرضه آن در بازار در اواخر شهریور بسیار مناسب میباشد. اگر به دنبال خرید مناسب بادام هستید با ما همراه باشید.

بادام زمینی در کشور ما مصارف بسیاری دارد و از این جهت افراد زیاد و یا بهتر است بگوییم شرکت های بسیاری به دنبال خرید عمده بادام زمینی برای مصراف کارگاه ها و کاخانه جات خود میباشند. با برداشت بادام زمینی آستانه اشرفیه در شمال کشور فصل شروع به کار کردن آجیل پزی ها و همچنین کارگاه ها شروع میشود و شما میتوانید به راحتی و در اسرع وقت برای خرید بادام زمینی اقدام نمایید اما آیاد میدانید بهترین زمان خرید بادام زمینی چه تاریخی میباشد؟

بهترین زمان برای خرید بادام

خرید بادام زمینی

بادام زمینی گیاهی با دوران باردهی حدود چهار ماه میباشد و از آنجایی که اکثر کشاورزان و تولید کنندگان این محصول در کشور ما در اوایل فصل بهار شروع به کشت این محصول میکنند به طبع بهترین زمان برای برداشت بادام نیز اواخر فصل تابستان میباشد. تجربه به ما ثابت نموده اواخر شهریور یکی از تاریخ های بسیار مناسب برای خرید بادام استانه می باشد و مشتریان بسیاری نیز برای خرید تقاضا میدهند.

 

حال میخواهیم بادام زمینی های تولید شده در آستانه را با هم مورد برسی قرار دهیم و به در مورد کیفیت بادام های آستانه و این معروفیت فراوان آنها اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

 

ویژگی های بادام آستانه اشرفیه

بادام زمینی یکی از خشکبارهای بسیار معروف و پر استفاده کشور ما می باشند. از آنجایی که بادام دارای خواص بسیاری می باشند باعث شده که این محصول بسیار برای مردم حائظ توجه می باشد. اما اگر بخواهیم به ویژگی های بادام زمینی آستانه اشاره کنیم باید بگوییم که:

  1. بادام آستانه دارای اندازه بسیار مناسبی می باشد.
  2. بادام آستانه دارای روغن کافی بوده و خواص بسیاری نیز دارد.
  3. بادام آستانه از لحاظ طعم دارای کیفیت بسیار بالاتری می باشد.
  4. بادام آ
    حتماً به این نکته توجه داشته باشید که موارد استفاده بادام شما بسیار مورد اهمیت بوده و در بعضی از موارد استفاده از بادام های خارجی بسیار بهتر خواهد بود.[/box
  5. ستانه از قیمت رقابتی بسیار خوبی نسبت به سایر بادام ها داخلی و خارجی برخوردار است.

این موارد گوشه ای از کیفیت ها و همچنین ویژگی های بادام آستانه بوده و از این رو خرید بادام آستانه به طبع بسیار صرفه اقتصادی خوبی نیز دارد.

حال که با ویژگی های بادام زمینی آستانه آشنا شده اید آیا بادام فقط منحصر به آستانه اشرفیه و گیلان میباشد؟

استان های کشت کننده بادام زمینی

  1. بادام آستانه
  2. بادام پارس آباد(دشت مغان)
  3. بادام مینو دشت
  4. بادام بندر عباس
  5. بادام لشت نشاء
  6. بادام کردستان
  7. بادام انزلی
  8. بادام رشت

شاید بزرگترین تولید کنندگان بادام ما این استان ها باشند اما بزرگ ترین تولید کننده بادام در کشور همان آستانه اشرفیه است. شاید جالب باشد که بدانید بیشترین تولید بادام در شمال و همچنین بهره برداری نیز در این شهرستان صورت میگیرد و اگر شما به دنبال خرید بادام زمینی می باشید حتماً باید سری به این شهرستان بزنید.

از آنجایی که بادام زمینی های تولید شده در سایر شهر ها و همچنین بادام های خارجی نیز برای مصرف وارد این شهرستان میشود پیشنهاد میکنیم که حتماً با آشنایی کامل برای خرید اقدام فرمایید.

حال میخواهیم قیمت بادام زمینی های مختلف را با یکدیگر مقایسه نماییم.

نرخ انواع بادام زمینی ها تولیدی

برای اینکه بدانید چرا در برخی از سالها نرخ بادام ها بسیار متفاوت میباشند شما را به جدول زیر ارجاع میدهیم!!

خرید بادام زمینی

همانطور که مشاهده میکنید بادام در سالهای مختلف دچار نوسانات تولید میشود و از این رو دچار التهاب در بازار خرید و فروش آن صورت میگیرد. حال با اینکه قیمت انواع بادام ها میتواند بسیار ثابت باشد اما این نوسانات اجازه این ثبات را نمیدهد.

آیا قیمت ها در سال ۹۷ دچار نوسان خواهد شد؟ خریداران برای خرید بادام زمینی خوب باید چه کنند؟

قیمت بادام زمینی در سال ۹۷

در سال ۹۷ شاید بادام با قیمت بسیار بالاتری نسبت به دوره های گذشته وارد بازار شود. دلیل این افزایش قیمت در تولید نیست زیرا تولید بادام در کشور بسیار مناسب بوده و کاملاً راضی کننده است اما نوسان در بازار کشور و همچنین افزایش تمام محصولات در بازار و از سوی دیگر گران شدن خدمات و آبو برق میتواند دلایل بسیار مهمی برای افزایش قیمت این محصول می باشد.

حال که در این تاریخ بادام در بازار به صورت برشته با نرخ ۲۷۰۰۰ تومن عرضه میشود و این قیمت از آن چیزی که پیش بینی میشود بسیار مناسب تر بوده.

خریداران زیادی برای بادام همه ساله اقدام مینمایند و میخواهیم برای آنها نیز پیشنهاد های مناسبی داشته باشیم. شما میتوانید بنا به مصارف بادام خود بادام زمینی مناسبی خریداری نمایید کافیست دقت نمایید و باهوش عمل کنید.

در اوایل فصل پاییز و با شروع مهر ماه قیمت هرکیلو بادام زمینی آستانه اشریه به مقدار ۲۰۰۰ نوکان افزایش داشته که سبب رشد قیمت های بازار گشته است.

اما با ورود بادام های دشت مغان به بازار بادام آستانه امروزه در بازار کمتر خرید و فروش میشود و دلیلد آن هم کم شدن حجم تولید این بادام هاست از سوی دیگر بادام های دشت مغان میتوانند مصارف بیشتری نیز داشته باشند.

خرید بادام زمینی مناسب

از آنجایی که صنایع بسیاری در تولید فراورده های بادام زمینی مشارکت دارند و هرکدام نیز بر اساس مصارف خود میخواهند بادام مورد نظر خود را خریداری نمایند کافیست شما نیز بادام زمینی های موجود را بشناسید و با مشورت با کارشناسان بخش بادام بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایید.

حالا شما جزء کدام یک از مصرف کنندگان بادام زمینی میباشید؟

  1. خرید بادام زمینی برای آجیل و خشکبار
  2. خرید بادام زمینی برای مصرف در صنایع غذایی
  3. خرید بادام زمینی برای مصرف در شرکت های بسته بندی
  4. خرید بادام زمینی برای مصرف در شرکت های شکلات سازی
  5. خرید بادام زمینی برای استفاده در کارگاه های کره گیری
  6. خرید بادام زمینی برای مصرف دام و طیور
  7. خرید بادام زمینی برای صادرات به صورت خام

این ها بخشی از مصارف بادام زمینی در کشور ما میباشد.

در سالهای گذشته با وجود بادام زمینی های خارجی این بازار به صورت اشتراکی با بادام های خارجی تامین می شد اما امروزه با افزایش قیمت دلار و به صرفه نبودن واردات بادام های خارجی دیگر این بادام های در کشور مورد استفاده زیادی ندارند.

خرید بادام زمینی

حال بادام زمینی تازه آستانه را چگونه میتوانید خرید نمایید و یا برای خرید بهتر آن باید چه کاری انجام دهید.

خرید آسان بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

بادام زمینی آستانه اشرفیه در این شهرستان همان طور که قبلاً گفته شده است بسیار محدود و سریع صورت میگیرد و در نحوه تهیه آن برای مصارف مختلف بسیار دقت میشود.

مصارف بادام زمینی های آستانه اشرفیه در کشور ما بیش از پیش گشته و همین امر سبب گشته امروزه تخصصی تر و حرفه ای تر این بادام عرضه شود. برای مثال ما برای مصارف گوناگون مشتریان خود میتوانیم بادام های گوناگونی را پیشنهاد کنیم و شاید این امر سبب میشود تا شما با راحتی بهترین بادام مورد نظرتان را تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

پخش عمده بادام زمینی آستانه با قیمت های متنوع

برای خرید بهتر و مناسب تر بادام زمینی آستانه می توانید با ما در تماس باشید تا با بهترین کیفیت بادام زمینی های مناسب خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *