فروش بادام
خانه / بادام زمینی شور / تولید بادام زمینی شور درجه یک به صورت عمده

تولید بادام زمینی شور درجه یک به صورت عمده

تولید بادام زمینی شور سالهاست در شمال کشور انجام می گردد. یکی از بزرگترین تولید کنندگان بادام زمینی شور و برشته شده در شمال کشور شرکت ما بوده که با تولید سالانه بیش از بیست تن انواع بادام زمینی ها قادر به تامین بادام زمینی مورد نظر شما به صورت عمده می باشد.

بادام زمینی شور

شاید شما در بازار انواع و اقسام بادام زمینی های شور را دیده باشید اما آیا از کیفیت هرکدام و یا نوع بادام زمینی برشته شده عرضه شده در بازار اطلاع دارید. برای جواب به این سوال ما انواع بادام زمینی های برشته شده در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع بادام زمینی های برشته شده در کشور

بادام زمینی های بسیاری در کشور ما همه ساله تولید و روانه بازار می گردند. این در حالی می باشد که در نحوه تولید و همچنین جنس این نوع بادام ها بسیار با یکدیگر متفاوت می باشند. عموماً بادام زمینی ها مصارف بسیاری در کشور دارند و به همین جهت نیاز به برشته شدن و حتی خام بودن انها برای استفاده های مختلف بسیار حائظ اهمیت می باشد. عموماً بادام زمینی های عرضه شده در کشور به دو گروه مختلف تقسیم می شوند.

  1. بادام زمینی های خارجی
  2. بادام زمینی های داخلی

به جهت اینکه ما در مطالب قبل در مورد انواع بادام زمینی های موجود در کشور صحبت کرده ایم اینبار در نوع و تهیه این بادام ها می خواهیم مشتریان خود را بیشتر آشنا نماییم.

تولید بادام زمینی شور

استفاده بادام زمینی ها در کشور عموماً به چند گروه اصلی تقسیم می گردد و به همین جهت باید ابتدا مصارف این بادام ها را بیشتر بشناسیم تا بتوانید بادام مورد نظر خود را تهیه نمایید.

انواع مصارف بادام زمینی در کشور

مصارف بسیاری برای بادام زمینی وجود دارد اما به چند گروه اصلی تقسیم می گردند.

  • استفاده در کره گیری
  • استفاده بادام در روغن گیری
  • استفاده بادام در مواد غذایی
  • استفاده به صورت شور و آجیلی
  • استفاده در انواع محصولات صنعتی
  • استفاده به صورت پودر
  • استفاده برای تهیه خلال بادام
  • استفاده در بسیاری از غذا ها به عنوان طعم دهنده

با این موارد استفاده شما نیز متوجه اهمیت تهیه یک بادام زمینی باکیفیت شده اید اما چه بادام زمینی برای شما بیشتر مناسب می باشد.

بادام زمینی شور درجه یک

بادام زمینی شور شده یکی از تولیدات بسیار مهم و انبوه بادام در کشور می باشد که دارای طرفداران و مشتریان بسیاری نیز میباشد. از آن جهت که مصرف بادام زمینی دارای فواید بسیاری بوده بیشتر مشتریان به دنبال مصرف روزانه آن می باشند.

تولید بادام زمینی شور

بادام زمینی شور را شما میتوانید به چند نوع مختلف در بازار تهیه نمایید.

  1. بادام زمینی درشت شور شده
  2. بادام زمینی شور با غلاف
  3. بادام زمینی شور بدون پوست
  4. بادام زمینی شور ریز
  5. بادام زمینی شور متوسط

شما این بادام ها را میتوانید در بازار به صورت بسیار انبوه تهیه نمایید اما چنانچه می خواهید بادام زمینی برشته و درجه یکی را به صورت نمکی و باکیفیت تهیه نمایید برای شما پیشنهاد دیگری داریم.

تولید بادام زمینی شور به صورت عمده

ما با تولید بادام زمینی شور برشته در انواع مختلف و همچنین با کیفیت های مناسب در کشور به صورت انبوه میتوانیم نیاز مشتریان خود را برای تهیه یک بادام باکیفیت برطرف سازیم. چنانچه قصد خرید یک بادام زمینی باکیفیت و درجه یک را با قیمت های مناسب دارید کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین بادام ها را با قیمت های بسیار مناسب برای شما تهیه نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

 

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی شور اعلا شمال

در کشور ما صنعت فراوری بادام زمنی بسیار گسترده میباشد و یکی از فراورده های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *