فروش بادام
خانه / بادام زمینی خارجی / بادام زمینی خارجی با قیمت مناسب به صورت عمده

بادام زمینی خارجی با قیمت مناسب به صورت عمده

با کم شدن بادام زمینی های داخلی امروزه استفاده انواع بادام زمینی خارجی بسیار افزایش پیدا نموده است. برای اینکه بتوانید بادام زمینی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید می توانید با ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت قیمت های روز از کیفیت هر کدام از این بادام ها نیز مطلع گردید.

بادام زمینی خارجی
بادام زمینی خارجی

انواع بادام زمینی های خارحی

با توجه به اینکه بادام های بسیار مناسب را خریداری نمایید باید بدانید که چه نوع بادام زمینی هایی در داخل کشور وارد می شوند. با توجه به درخواست های بسیاری از انواع مختلف بادام زمینی وجود دارد شما در بازار بسیاری از این بادام ها را می توانید در بازار تهیه و خریداری نمایید. از انواع مختلف بادام زمینی می توان بادام هایی را که بیشتر مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد بادام زمینی بدون غلاف و یا پوست کنده می باشد.
  1. بادام زمینی با غلاف
  2. بادام زمینی بدون غلاف
  3. بادام زمینی بدون پوست

قیمت انواع بادام زمینی خارجی

بادام زمینی خارجی
بادام زمینی خارجی

با توجه به نوسانات ارزی در کشور ما قیمت انواع بادام زمینی ها بسیار متغیر می باشد و به همین جهت نمی توان قیمت این محصولات را در یک ماه ثابت اعلام نمود. از این رو شما برای دریافت قیمت های روز انواع بادام زمینی های خارجی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا از قیمت های روز این مجصول مطلع گردید و بهترین بادام را به راحتی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا می توانید با ما در تماس باشید. اما برای مثال این قیمت ها را برای شما به روز می نماییم و برای شما درج می کنیم.

  • بادام زمینی جینی ۲۴۰۰۰

  • بادام زمینی هندی ۱۴۰۰۰

  • بادام زمینی سودانی ۲۶۰۰۰

  • بادام زمینی ازبک   ۲۵۰۰۰

برای دریافت قیمت وارد شوید

خرید بادام زمینی خارجی به صورت عمده

با توجه به اینکه شما برای تهیه بادام مور نطرتان باید کیفیت محصول در خواستی خود را به ما ارائه نمایید کافیست با ما در تماس باشید تا بتوانیم شما را در تهیه بهتر محصولتان یاری کنیم. برای خرید عمده محصولات ما کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا علاوه بر دریافت لیست قیمت محصولات و موجودی های روز انبار خرید راحتی را تجربه نمایید. شما همچنین با ثبت سفارش برای خرید محصولات به صورت فراوری شده سفارش داده و خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی باکیفیت خارجی

هرچه به اواخر سال زراعی که نزدیک میشویم از بادام زمینی های داخلی کم شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *