فروش بادام
خانه / بادام زمینی برشته / قیمت عمده بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه

قیمت عمده بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه

بادام زمینی در بازار خشکبار کشور ما دارای قیمت های بسیار متفاوتی میباشد. یکی از خشکبار های بسیار پر مصرف بادام زمینی میباشد. قیمت عمده بادام زمینی را شما میتوانید از شمال کشور با کمترین و بهترین کیفیت تهیه نمایید. آیا تا به حال قیمت های عمده بادام زمینی را در شمال گرفته اید؟

بادام زمینی در شمال کشور و در شهرستان آستانه اشرفیه جزء یکی از اصلی ترین محصولات کشاورزی تولید شده میباشد که از سالیان بسیار دور دارای رونق فراوانی نیز بوده است. بادام زمینی های آستانه اشرفیه دارای شهرت بسیار نیز میباشد و کیفیت بسیار بالا و همچنین طعم عالی آن بارها این محصول را در زمره محصولات صادراتی کشور قرار داده است.

قیمت عمده بادام زمینی

بسیاری از بازاریان کشور ما برای تهیه و تکمیل محصولات خشکباری خود نیاز به تهیه یک بادام زمینی با کیفیت دارند اما نمیدانند این بادام را از کجا و با په قیمت هایی با تهیه نمایند؟

برای اینکه بهتر به شما قیمت ها را توضیح دهیم باید یک برسی مختصر در مورد کیفیت و همچنین انواع بادام زمینی ها در طول سال داشته باشیم؟

کیفیت و قیمت انواع بادام زمینی ایرانی

در کشور ما قیمت عمده بادام زمینی ها عموماً در آستانه اشرفیه تهیه و اعمال میشود و میتوان گفت این شهر یکی از شهرهای مهم در تعیین قیمت انواع بادام زمینی میباشد.

حدود ۸۰% تولید بادام زمینی در کشور در شهرستان آستانه اشرفیه تولید و روانه بازار میگردد.

با این اوصاف میتوان گفت بادام زمینی آستانه اشرفیه در تعیین قیمت بازار بسیار نقش مهمی دارد اما آیا قیمت انواع بادام زمینی های آستانه همیشه به یک میزان میباشد؟

کیفیت و قیمت بادام زمینی آستانه

در جواب این سوال باید بگوییم که نوسانات قیمت بادام زمینی در بسیاری از شرایط بسیار بالا بوده و اگر خریداران هشیار باشند میتوانند در زمان های مناسب بادام هایی با قیمت های بسیار مناسب و همچنین باکیفیت را تهیه نمایند.

قیمت عمده بادام زمینی
قیمت عمده بادام زمینی

بادام زمینی های آستانه اشرفیه بهترین بادام ها از لحاظ طعم و اندازه در کشور میباشند که بسیار مناسب برای انواع استفاده های داخلی و همچنین صادرات میباشند. بادام زمینی های تولید داخل به مراتب از بادام های خارجی وارد شده در کشور بهتر و با کیفیت تر میباشند و امروزه با تغییر قیمت های دلار صرفه اقتصادی استفاده از این بادام ها بسیار بهتر و مناسب تر شده است.

در موارد دیگر بادام زمینی های با تولی عمده میتوان به بادام زمینی پارس آباد و همچنین بادام زمینی مینو دشت اشاره نمود که از لحاظ کیفیت در مقام های پایین تر از بادام آستانه میباشند و همچنین قیمت آنها نیز از قیمت های این محصول کمتر بوده و گزینه های مناسبی برای خرید عمده شما هستند.

قیمت عمده بادام زمینی ایرانی

ما در اینجا قیمت انواع بادام زمینی ایرانی را در تاریخ آبان سال ۹۷ به نمایش میگذاریم.

  1. بادام زمینی آستانه برشته با قیمت ۳۲۰۰۰ تومن
  2. بادام زمینی درجه یک پارس آباد ۳۱۰۰۰ تومن
  3. بادام زمینی مینو دشت ۲۹۰۰۰ تومن
  4. بادام متوسط آستانه اشرفیه ۲۰۰۰۰ تومن
  5. بادام زمینی متوسط پارس آباد ۱۹۰۰۰
  6. بادام ریز آستانه و پارس آباد ۱۴۰۰۰ تومن
  7. بادام ریز مینو دشت ۱۲۰۰۰ تومن
  8. بادام خلخال ۲۸۰۰۰ تومن

اینها بخشهایی از بادام زمینی های موجود در بازار با قیمت های روز آ«ها میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت های روز آنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

بازار خرید بادام زمینی برشته

بادام زمینی برشته شده مصارف بسیاری دارد و در صنعت و همچنین بازار های آجیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *