فروش بادام
خانه / بادام زمینی خام / فروش بادام زمینی صادراتی خام بسته بندی های فوق العاده

فروش بادام زمینی صادراتی خام بسته بندی های فوق العاده

فروش بادام زمینی صادراتی
فروش بادام زمینی صادراتی

فروش بادام زمینی صادراتی در بسته بندی های متنوع و با کیفیت های عالی در شرکت اسپارود امکان پذیر می باشد. با توجه به اینکه بادام زمینی های ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی در سطح منطقه می باشند و از سوی دیگر شرکت های بزرگی برای صادرات بادام زمینی ایران مشتاق می باشند شرکت ما با بسته بندی های بسیار مناسب در وزن های مختلف می تواند شما را در امر صادرات کمک نماییم.

مرکز فروش بادام زمینی صادراتی در ایران

شرکت اسپارود با تجربه تولید و بسته بندی های فوق العاده و شکیل بادام زمینی ایرانی می تواند شرایط صادرات این محصول را به کشور های مختلف برای شما فراهم نماید. ما با تولید انواع بادام زمینی ایرانی که دارای کیفیت و طعم بسیار مناسبی هستند توانسته ایم این محصول را به بسیاری از کشور های همسایه و مخصوصاً کشور های حاشیه خلیج فارس بشناسانیم و این امر سبب سهولت در امر صادرات بادام زمینی خواهد شد. با این حال بخشی از بادام زمینی های صادراتی ما برای مصرف در مناطق مختلف کشور روانه بازار های داخلی می گردد تا مشتریان ایرانی برای مراسم های مختلف بتوانند این بادام ها را استفاده نمایند. بادام زمینی های صادراتی ما با بسته های شکیل و بسیار مناسب مشتریان زیادی در کشور پیدا نموده است و همین امر سبب رشد روز افزون شرکت ما شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت و همچنین قیمت انواع بادام زمینی های صادراتی کافیست با ما در تماس باشید.

 

فروش بادام زمینی صادراتی
فروش بادام زمینی صادراتی

چه بادام زمینی هایی مناسب صادرات می باشند؟

از انواع مختلف بادام زمینی تولید شده در ایران شاید بتوان دو نوع بادام بسیار مناسب تر از بقیه موارد برای صادرات نام برد. این ۲ مدل بادام زمینی در شمال کشور تولید میشود و همه ساله حجم بسیار زیادی از محصولات بادام زمینی از این شهرستان ها وارد بازار داخلی و بسیاری را برای صادرات آماده سازی می نمایند.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه

  2. بادام زمینی پارس آباد

این بادام زمینی های باکیفیت را شما همه ساله از تاریخ ۱۵ مرداد ماه می توانید در بازار مشاهره و خرید نمایید. برای اینکه بهترین بادام ها ی مناسب برای صادرات را بیشتر بشناسید شاید جالب است بدانید که بادام های صادراتی عمدماً بادام زمینی های خام و خشک شده می باشند. اما انواع مختلف دیگری وجود دارد که ما در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

  1. بادام زمینی خام خشک شده
  2. بادام زمینی خام باغلاف خشک شده
  3. بادام زمینی برشته با غلاف
  4. بادام زمینی برشته بدون غلاف
  5. بادام زمینی بدون پوست
برای کسب اطلاعا بیشتر برای صادرات با ما همراه باشید

قیمت بادام زمینی های صادراتی

با توجه به اینکه بادام زمینی های صادراتی در کیفیت قدری متفاوت تر از بادام زمینی های موجود در بازار های داخلی می باشند می توانند دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند. برای اینکه از قیمت های روز انواع بادام زمینی مخصوص صادرات را بیشتر و بهتر بدانید می وانید به صورت مستقیم با ما در تماس باشید. اما برای انکه قیمت های ای تاریخ را بهتر مطلع باشید لیست قیمت انواع بادام زمینی را در زیر برای شما به روز رسانی خواهیم نمود.

بادام زمینی با غلاف و خام آستانه اشرفیه           ۱۸۰۰۰ تومان

بادام زمینی خام و بدون غلاف آستانه اشرفیه       ۴۳۰۰۰ تومان

بادام زمینی برشته بدون غلاف آستانه اشرفیه      ۴۷۰۰۰ تومان

بادام زمینی برشته با غلاف آستانه اشرفیه         ————–

بادام زمینی پارس آباد                                    عدم برداشت محصول

 

کشور های مقصد صادرات بادام زمینی کدام کشور ها هستند؟

فروش بادام زمینی صادراتی
فروش بادام زمینی صادراتی

کشور های بسیاری در سالهای اخیر برای خرید محصولات بادام زمینی ایرانی مشتاق بوده و برای خرید این محصول تقاضای خرید داده اند. برای اینکه دلیل این خرید را بدانید کافیست بادام زمینی های خارجی موجود در بازار را بیشتر برسی نمایید و با این کار متوجه خواهید شد که کیفیت بسیار بالای بادام زمنیی های تولید داخلی سبب می شود که درخواست خرید برای این محصول بیشتر شده باشد. کشور های مقصد صادرات بادام زمینی ایرانی شامل بسیاری از کشور ها شامل موارد زیر می باشند.

  1. عراق
  2. آذربایجان
  3. امارات
  4. قطر
  5. ترکیه
  6. روسیه
  7. کشور های اروپایی
  8. کانادا

این کشور ها شاید بیشترین تقاضا را برای خرید بادام زمینی ایرانی داشته اند و در سال های اخیر بسیار به دنبال محصول ایرانی می باشند.

انواع بسته بندی های بادام زمینی صادراتی

بسته های صادراتی نیز برای بادام زمینی می تواند بسیار متفاوت باشد و مشتریان صادراتی برای خرید بهتر محصولات خود می توانند نوع و همچنین وزن بست بندی ها را مشخص نمایند و به راحتی و بهترین بسته بندی های موجود در بازار را در اختیار بگیرید. اما به صورت عمده و معمول انواع بسته بندی های بادام زمینی های ایرانی برای صادرات بنا به درخواست کشور های تقاضا کننده می تواند متفاوت باشد اما ما برخی از معمول ترین بسته بندی های صادراتی را برای شما بازگو خواهیم نمود.

  • بسته بندی های ۲۵ کیلویی
  • بسته بندی های ۱۰ کیلویی
  • بسته بندی های ۵ کیلویی
  • بسته بندی های ۱۰۰ گرمی
  • بسته بندی های ۲۵۰ گرمی
  • بسته بندی های ۵۰۰ گرمی
  • بسته بندی های ۱ کیلویی

فروش عمده بادام زمینی بدون پوست خام

شرکت اسپارود با تولید انواع بادام زمینی ایرانی به خصوص بادام زمینی آستانه اشرفیه و همچنین بادام زمینی پارس آباد می تواند نیاز صادر کنندگان بادام زمینی را به این محصول باکیفیت برطرف سازد. برای اینکه بهتر با شرکت ما آشنا شوید می توانید با ما در تماس باشید و علاوه بر دریافت قیمت های روز بادام زمینی با کیفیت محصولات ایرانی بیشتر آشنا شوید و در ضمن با نحوه و راه های صادرات بادام نیز بیشتر آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی های مناسب برای امر صادرات را به شما معرفی نماییم.

برای اینکه صادرات مناسبی داشته باشید و مشتریان خود را به کار خود بیشتر اطمینان دهید باید بادام زمینی های با کیفیت و عالی را برای صادرات به آنها معرفی نمایید و این کار را شما می توانید به راحتی با مشورت با مشاورین ما صورت بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید

فروش بادام زمینی صادراتی

یکی از بادام زمینی هایی که در خارج کشور به آن بسیار احتیاج داشته اند و از کشور ما تقاضاهای زیادی برای خرید این محصول شده است بادام زمینی های پوست کنده و یا سفید ده می باشد. به همین جهت شما با برسی دقیق بادام هایی که برای صادرات مناسب بوده و می توانند نیاز مشتریان شما را به این محصول برطرف سازند می توانید بادام زمینی مناسبی را برای مشتریانتان در خارج کشور تهیه وروانه بازار های بین المللی نمایید. شرکت اسپارود نیز با بسته بندی دقیق و همچنین عرضه بهترین بادام زمینی های تولید شده در کشور می تواند نیاز بسیاری از مشتریان خارجی را به این محصول باکیفیت برطرف سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بادام زمینی ترکیه

خرید بادام زمینی ترکیه خام به صورت عمده در تهران

خرید بادام زمینی ترکیه در کشور ما از سال های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *