فروش بادام
خانه / کره بادام زمینی / خرید کره بادام زمینی نوحا با قیمت بسیار مناسب

خرید کره بادام زمینی نوحا با قیمت بسیار مناسب

یکی از بهترین کره های بادام زمینی در کل کشور کره بادام زمینی نوحا است.برای اینکه شما بتوانید خرید کره بادام زمینی نوحا که یکی از بهترین هاست با کیفیت مناسب خریداری کنید می توانید از راه های ارتباطی ما استفاده کنید. ما در اینجا با عرضه مستقیم انواع کره های بادام زمینی اعم از کره بادام زمینی نوحا و سایر کره های تولیدی در داخل کشور می توانیم نیاز مشتریان خود را به کره بادام زمینی برطرف سازیم.

خرید کره بادام زمینی نوحا
خرید کره بادام زمینی نوحا

کره بادام زمینی یکی از مفیدترین مواد غذایی تولید شده از بادام زمینی می باشد. به دلیل کیفیت بالای این کره و همچنین فوایدی که برای مصرف کنندگان دارد امروزه مصرف این طرح بسیار در بین مردم کشور افزایش پیدا کرده است.اما سوال اینجاست که چرا باید کره بادام زمینی استفاده کنیم و یا کره بادام زمینی چه فوایدی برای انسان میتواند داشته باشد؟

فواید کره بادام زمینی

از فواید مختلف کره بادام زمینی می توان به چربی های اشباع آن اشاره نمود. کره بادام زمینی دارای کربوهیدرات و مواد معدنی بسیاری نیز می باشد که از یک طرف تواند برای افراد لاغر چاق کننده و سوی دیگر برای افراد چاق لاغر کننده باشد.کافیست شما در مصرف آن به خوبی دقت کنید. به جزء این موارد می توان به موارد زیر در مورد انواع فواید کره بادام زمینی اشاره نمود:

  1.  پروتئین
  2. فیبر
  3. مواد معدنی
  4. ویتامین ها
  5. مواد شیمیایی گیاهی
  6. کربوهیدرات
  7. چربی های غیر اشباع
  8. کلسترل کم
  9. چربی ۱۴% اشباع

برای اینکه شما بتوانید کره بادام زمینی مناسبی تهیه نمایید باید از ترکیبات مناسب کره های بادام زمینی مطلع باشید و همچنین ترکیبات داخلی و استفاده از انواع بادام زمینی در کره نیز بسیار مهم می باشد.

خرید کره بادام زمینی نوحا
خرید کره بادام زمینی نوحا

انواع کره بادام زمینی استاندارد

در کشور ما انواع مختلفی است کره های بادام زمینی تولید و روانه بازار می شوند. این کره ها هرکدام با کیفیت و بسته بندی های مختلف و البته با قیمت های متفاوت روانه بازار میشود. در این بین انواع کره های وارداتی نیز در بازارهای مختلف ما دیده می شود.

  1. کره بادام زمینی داخلی
  2. کره بادام زمینی خارجی

یکی از بهترین کره های بادام زمینی، کره بادام زمینی نوحا می باشد. آیا تاکنون از کره بادام زمینی نوحا استفاده نموده اید؟ آیا انواع کره های تولید شده در شرکت نوحا را می شناسید؟

کره بادام زمینی نوحا

شرکت تولیدی نوحا  یکی از تولید کنندگان کره بادام زمینی در کشور می باشد این شرکت با تولید انواع کره ها همچون کره بادام زمینی یکی از بهترین تولید کنندگان کره بادام زمینی در کشور محسوب می شود.

انواع محصولات شرکت نوحا به شرح زیر می باشد:

  1. کره بادام زمینی
  2. کره بادام زمینی دارچینی
  3. کره پسته
  4. خمیر پسته
  5. کرم پسته
  6. خرما پیارم

خرید کره بادام زمینی نوحا

خرید کره بادام زمینی نوحا

این محصولات در سایزها و بسته بندی های مختلف روانه بازار میشود و مشتریان می توانند این محصولات را با قیمت های مختلف در بازار تهیه نمایند.

خرید کره بادام زمینی نوحا با قیمت مناسب

برای این که بتوانید کره بادام زمینی نوحا را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید کافی است با مشاورین ما در ارتباط باشید و ابتدا  از کیفیت انواع کره های بادام زمینی و همچنین کره پسته و سایر محصولات به خوبی مطلع شوید و سپس کره بادام زمینی خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

صادرات کره بادام زمینی

صادرات کره بادام زمینی ایرانی به ۴ کشور همسایه ایران

یکی از محصولات ایرانی که ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات دارد کره بادام زمینی می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *