فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / خرید بذر بادام زمینی گلی آستانه با کیفیت تضمین شده

خرید بذر بادام زمینی گلی آستانه با کیفیت تضمین شده

خرید بذر بادام زمینی گلی این روز ها از هر بذر بادام دیگری بیشتر شده است. این بذر بادام باکیفیت می تواند در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد و از این رو مشتریان بسیاری را نیز برای خود دارد. چنانچه قصد خرید بذر بادام زمینی گلی را دارید و از کیفیت آن اطلاعی ندارید کافیست با ما در تماس باشید.

فصل و موقع کشت بادام زمینی در کشور

در کشور ما بادام زمینی در اوایل فصل بهار کشت می گردد و پس از چهار ماه برداشت می شود. اما این موضوع برای همه کشور یکسان نیست زیرا در شهرهای جنوبی مانند بندر عباس و هرمزگان که فصل های زمستان و پاییز گرمی را دارند میتوانند در این فصول نیز این محصول را کشت نمایند. بذر بادام زمینی گلی بسیار مورد توجه این کشاورزان بوده چون در تمام این مناطق قابل کشت می باشد.

خرید بذر بادام زمینی گلی
خرید بذر بادام زمینی گلی
برای خرید یک بذر بادام تضمین شده کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین بذر های بادام را برای شما معرفی نمایند.

انواع بذر بادام زمینی کشت شده در کشور

در کشور ما به دلیل تنوع در کشت بادام شاهد کشت چند نوع بذر بادام زمینی در مناطق مختلف می باشیم. این بذر ها شامل بذر های بادام داخلی و همچنین خارجی می باشند که با نام های زیر در بازار خرید و فروش می شوند.

  1. بذر بادام زمینی گلی
  2. بذر بادام زمینی پارس آباد
  3. بذر بادام زمینی مینو دشت
  4. بذر بادام زمینی ترکی
  5. بذر بادام زمینی هندی
خرید بذر بادام زمینی گلی
خرید بذر بادام زمینی گلی

تضمین بذر بادام زمینی گلی چگونه است؟

به دلیل آنکه نمی توان هیچ محصول کشاورزی را تضمین داد این قاعده در مورد بادام زمینی نیز فرقی ندارد اما می توان قبل از کشت نمونه ای از بذر بادام را به صورت آزمایشی و سریع به عمل آورد و اطمینان را برای اصل بودن و همچنین بذر بودن بادام کسب نمود. این در حالی است که شما ویژگی های بذر بادام زمینی گلی را دانسته و با ویژگی های آن به خوبی آشنا باشید. از ویژگی های ظاهری بذر بادام زمینی گلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن رنگ مناسب و مسی
  • داشتن اندازه مناسب نه بزرگ و نه کوچک
  • رطوبت مناسب بذر برای کشت
  • نوک تیز بذر و انحنای پشتی آن
  • بدنه کرم رنگ و روغنی شفاف بادام
خرید بذر بادام زمینی گلی
خرید بذر بادام زمینی گلی

خرید بذر بادام زمینی گلی آستانه به صورت تضمینی

چنانچه قصد خرید یک بذر بادام زمینی باکیفیت و تضمین شده را دارید کافیست با ما در تماس باشید تا با معرفی انواع بذر های بادام زمینی و همچنین عملکرد آنه در هکتار بهترین بذر بادام ایرانی ممکن را برای شما معرفی و تهیه نماییم. ما با تولید سالانه انواع بذر های ابدام و به خصوص بذر بادام زمینی گلی می توانیم نیاز بسیاری از مشتریان این بذر باکیفیت را برطرف ساخته و مشتریان را از خرید یک بذر مناسب به صورت تضمینی اطمینان دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بذر بادام زمینی گلی

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک برای کشت در مرکز کشور

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه با قیمت بسیار مناسب و همچنین مشاوره رایگان برای کشت بهتر این محصول در مناطق مختلف کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *