فروش بادام
خانه / بذر بادام آستانه / خرید بذر بادام زمینی تضمینی آستانه

خرید بذر بادام زمینی تضمینی آستانه

اگر به دنبال تهیه یک بذر بادام زمینی باکیفیت و مناسب میباشید باید بدانید که بادام زمینی آسانه اشرفیه یکی از بهترین بادام هاست و بذر این بادام برای کشت در تمام نقاط کشور مناسب و به صرفه میباشد. بذرهای بادام زمینی این شهرستان با اصلاحات سالهای اخیر و کشت کشاورزان باعث رونق در بازار های داخلی و خارجی شده و بر میزان برداشت کشاورزان نیز افزوده است تا جایی که کشاورزان همجوار استان گیلان نیز برای کشت بهتر و همچنین فروش آسان تر از این بذر استفاده مینمایند. بذرهای بادام زمینی باید در شرایط بسیار مناسبی نگه داری شوند تا از کیفیت و همچنین بهره وری بیشتری برخوردار شوند از این رو برای خرید بهترین بذرهای تولید شده در شمال کشور حتماً با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بذر بادام زمینی تضمینی

ما در اینجا با عرضه انواع بذرهای تضمینی شمال کشور میتوانیم خیال کشاورزان را از خرید بذر راحت نموده تا بتوانند بهترین بذر مورد نظر خود را در اسرع وقت تهیه نمایند. بذرهای عرضه شده ما از تولیدات شرکت خود بوده و کاملاً با کیفیت و مناسب برای کشت در نقاط مختلف میباشد و اگر شما میخاهید از کیفیت این بذرها اطمینان بیشتری خاصل فرمایید کافیست با ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کاشت و همچنین خرید انواع بذرها کافیست با ما در تماس باشید.

منبع: بادام زمینی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

خرید بذر بادام زمینی گلی

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک برای کشت در مرکز کشور

تهیه بذر بادام زمینی درجه یک آستانه اشرفیه با قیمت بسیار مناسب و همچنین مشاوره رایگان برای کشت بهتر این محصول در مناطق مختلف کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *