فروش بادام
خانه / بادام زمینی پارس آباد / خرید بادام زمینی پارس آباد با قیمت مناسب

خرید بادام زمینی پارس آباد با قیمت مناسب

یکی از بادام زمینی هایی که در بازار ما بسیار دیده میشود بادام پارس آباد میباشد. اما آیاد خرید بادام زمینی پارس آباد میتواند نیاز شما را برطرف سازد؟ بادام پارس آباد چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه میتوانید یک بادام زمینی باکیفیت از نوع مغان و یا آستانه تهیه نمایید؟ کافیست تا انتها با ما باشید.

یکی از مراکزی که به تولید انبوه بادام زمینی مشغول میباشد شهرستان پارس آباد دشت مغان است. بادام زمینی پارس آباد با کیفیت مناسبی که دارد میتواند نیاز بسیاری از مشتریان تهیه بادام را برطرف سازد. بادام زمینی های پارس آباد دارای قیمت های بسیار مناسبی نیز میباشند و بسیاری از صنایع میتوانند از این نوع بادام ها استفاده نمایند.

حال باید ابتدا شما کیفیت انواع بادام زمینی ها را برسی نمایید و با برسی تفاوت بین بادام ها بادام زمینی مناسب خود را تهیه نمایید.

برسی کیفیت بادام زمینی

امروزه در کشور ما بسیاری از شهر ها مشغول کشت بادام زمینی میباشند که سبب شده تا شما در بازار انواع بادام زمینی را یافت نمایید اما هر کدام از این بادام زمینی ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

امروز ۳ نوع بادام زمینی که در کشور ما بسیار کشت میشوند و به صورت عمده میتوان آن را تهیه نمود را برسی خواهیم کرد.

  1. بادام زمینی آستانه اشرفیه
  2. بادام زمینی پارس آباد
  3. بادام زمینی مینو دشت

این سه نوع بادام زمینی دارای کیفیت های متفاوت و همچنین اندازه های خاص خود میباشند.

بادام زمینی آستانه اشرفیه

بادام زمینی آستانه در شمال کشور و در استان گیلان تولید و روانه بازار میشود و به دلیل کیفیت بسیار مناسبی که دارد همیشه مورد توجه مشتریان قرار میگیرند.

بادام زمینی آستانه اشرفیه دارای کیفیت طعم بسیار عالی و همچنین اندازه بسیار مناسبی است که سبب میشود تا این بادام ها یکی از گزینه های صادرات نیز میباشد.

خرید بادام زمینی پارس آباد
خرید بادام زمینی

بادام زمینی های آستانه اشرفیه در دو گونه و دو نوع بذر کشت میشوند. بذرهای جدید به بذرهای گلی معروف هستند که اندازه و میزان باردهی بسیار خوبی دارند و مشتریان نیز از این نوع بادام ها بسیار استفاده مینمایند. از سوی دیگر سایر شهرهای تولید کننده بادام زمینی مانند پارس آباد نیز از این نوع بذر برای محصول بهتر و باکیفیت تر استفاده مینمایند.

بادام زمینی های پارس آباد دشت مغان

بادام زمینی های دشت مغان از دو نوع بر ترکیه و بذر آستانه اشرفیه تشکیل شده اند. این بذر ها دارای کیفیت بسیار مناسبی نیز میباشند اما دارای طعم ها و همچنین اندازه های متفاوتی میباشند.

حتی در شرایطی که از بذرهای بادام آستانه در این شهر استفاده میشود باز هم بادام های حاصل شده دارای کیفیت متفاوتی میباشند. در مجموع بادام زمینی هی منطقه پارس آباد دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند.

خرید بادام زمینی پارس آباد
خرید بادام زمینی پارس آباد

بادام زمینی مینو دشت

در شهرهای مختلف گلستان نیز بادام زمینی کشت میشود اما یکی از شهرهایی که در کشت بادام زمینی از دیگران پیشی گرفته است شهر مینو دشت میباشد. این شهر دارای کیفیت بسیار مناسب و همچنین سایز و اندازه خوبی است و به همین جهت برای مصرف کنندگان بادام میتواند گزینه مناسبی باشد.

بادام زمینی های مینو دشت به دلیل اندازه کوچک تری که دارند برای مصارف صنعتی بیشتر استفاده میشوند و به همین جهت دارای شتریان عمده بیشتری نیز میباشند.

خرید بادام زمینی پارس آباد

حال با هم به برسی قیمت انواع این بادام ها در بازار میپردازیم و برسی اجمالی در این باره با هم خواهیم داشت.

قیمت بادام زمینی های پارس آباد موجود در بازار

قیمت خرید بادام زمینی پارس آباد در بازار بسیار متفاوت میباشد و به خصوص که شما در چه فصل و از کجا بخواهید این بادام ها را تهیه نمایید.

عموماً قیمت بادام زمینی ها به کیفیت و همچنین زمان خرید شما بستگی دارد و قیمت ها در طول سال به ۳ گروه تقسیم بندی میشوند.

در اواخر شهریور ماه بادام زمینی در قیمت مناسبی به سر میبرد و با ورود بادام به بازار و انبوه بودن آن قیمت ها بسیار متعادل میباشند.

از سوی دیگر در اوایل فصل زمستان با مصرف بیشتر بادام زمینی در صنایع مختلف قیمت ها مقداری افزایش پیدا میکنند و این مورد در سالهای متوالی صورت گرفته است.

در زمان عید و به بعد با کم شدن میزان استفاده بادام زمینی و همچنین نبود آن در بازار قیمت ها بسیار بالاتر میرود و بیشتر در این فصول از بادام زمینی های خارجی استفاده میگردد.

چرا بادام زمینی پارس آباد استفاده نماییم؟

  1. بادام زمینی پارس آباد دارای کیفیت مناسب و طعم خوبی میباشد.
  2. باداک پارس آباد سایز مناسبی برای مصارف مختلف دارد
  3. بادام پارس آباد دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر بادام ها دارد.
  4. بادام پارس آباد را میتوان به صورت انبوه خریداری نمود.
  5. بادام زمینی پارس آباد رنگ مناسبی دارد.
  6. بادام دشت مغان روغن مناسبی دارد و برای کره گیری نیز مناسب است.

اینها تنها بخش هایی از دلایلی است که شما باید به بادام پارس آباد نیز به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید شما نگاه نمایید.

خرید بادام زمینی پارس آباد

برای خرید بادام زمینی پارس آباد باکیفیت کافیست با ما در ارتباط باشید تا ابتدا شما را با قیمت های روز آن آشنا نماییم و سپس برای موارد مصرف مورد نیازتان بهترین بادام را با کیفیت مناسب مورد نظرتان تهیه نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر کفیست با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بادام زمینی درجه یک پارس آباد

ما با فروش عمده بادام زمینی باکیفیت تولید شده در شما کشور میتوانیم نیاز شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *